نشست هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته بهزیستی / تبیین اهداف و خدمات گسترده بهزیستی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان اهمیت گرامیداشت چهل و سومین سال تاسیس سازمان بهزیستی، بر تبیین وظایف و بیان خدمات گسترده و آشنایی بیشتر مردم با فعالیت های بهزیستی تاکید کرد.

دکتر صحاف در هفتمین نشست مشترک شورای معاونان بهزیستی و ستاد گرامی داشت هفته بهزیستی، با تشریح برنامه های پیش بینی شده هفته بهزیستی ، اظهار داشت: هفته بهزیستی فرصت بسیار ارزشمند است تا بتوانیم ازطریق رسانه های جمعی ، فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی برای معرفی فعالیت ها و اقدامات سازمان بهزیستی بهره ببریم و نمایی ازخدمات صادقانه سازمان بهزیستی را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

*نشست هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته بهزیستی / تبیین اهداف و خدمات گسترده بهزیستی*

وی بر اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های هفته بهزیستی و همکاری و هماهنگی کلیه واحدهای استانی و شهرستانی در برگزاری این برنامه ها تاکید کرد و گفت : لازم است با همراهی نهادهای ذیربط و مشارکت کلیه انجمن ها و مراکز غیردولتی و مردمی و ترتیب برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی، در راستای تبیین ماموریت ها، خدمات و آشنایی بیشتر مردم با فعالیتهای تخصصی وعام المنفعه بهزیستی اهتمام کرد.

*نشست هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته بهزیستی / تبیین اهداف و خدمات گسترده بهزیستی*

در ادامه این جلسه، ضمن تشکیل ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی ، برنامه های پیشنهادی از سوی اعضای شورای معاونان ارائه و ضمن بررسی و بحث و تبادل نظر در خصوص نقطه نظرات ارائه شده گفتگو شد.

*نشست هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته بهزیستی / تبیین اهداف و خدمات گسترده بهزیستی*

افتتاح همزمان دهها واحد مسکونی مددجویی در سطح استان، برپایی میز خدمت در بخش ها و محله های کم برخوردار شهرستان ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه توانمندی ها با حضور فعال تیم های اورژانس اجتماعی و مرکز مشاوره 1480 و همچنین برگزاری برنامه های متنوع و ابتکاری در مراکز و شهرستان ها ، از جمله برنامه های پیش بینی شده بود که به آنها اشاره شد.

کد خبر 82962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد